ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Fryksdals härads dombok  (läst 437 gånger)

2004-03-19, 10:08
läst 437 gånger

Gunilla Önnberg

Hejsan
4:e boken av Fryksdals härads dombok är på gång!! Är ni intresserade så kan ni förhandsboka er hos mig. Maila mig namn, adress och telefonnummer, så snart som möjligt, desto snabbare kommer den till tryckning.

2004-03-19, 12:19
Svar #1

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
Roligt! Som köpare av de tre tidigare är jag förstås intresserad. Kan du berätta vilka år den nya delen täcker, och vad boken kommer att kosta?

2004-03-19, 12:36
Svar #2

Gunilla Önnberg

Hejsan Anders
Det kommer att täcka åren 1741 - 1750. Tyvärr vet jag inte ännu vad den kommer att kosta, efersom priset blir ju efter hur många de trycker. Men jag skulle anta att de kommer att ligga på ungefär samma pris.
 
MVH//Gunilla

2005-04-14, 11:06
Svar #3

Utloggad Elisabeth Thorsell

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 9209
  • Senast inloggad: 2023-05-27, 17:48
    • Visa profil
    • www.etgenealogy.se
Fryksdals härads dombok del IV
 
Det behövs fortfarande fler subskribenter för att tryckningen av del IV (1741-1750) av Gunnar Almqvists sammandrag av Fryksdals härads dombok ska förverkligas. Den beräknas få samma omfång och utseende som de föregående delarna.
 
Priset är 300 kr. Anmälan snarast till Matts Nilsson, Södra Ås, 686 96 ÖSTRA ÄMTERVIK, eller e-post: lilian.mattsnilsson@swipnet.se

2006-02-05, 22:03
Svar #4

Utloggad Elisabeth Thorsell

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 9209
  • Senast inloggad: 2023-05-27, 17:48
    • Visa profil
    • www.etgenealogy.se
Läget för tryckning av Fryksdal häradsdombok del IV är litet smådystert. Det behövs fortfarande ett större antal subskribenter, minst 100 till, för att projektet ska bli av.
 
Så nu är det dags för alla fryksdalsforskare att göra en insats och anmäla sig som beredda att betala 300 kr för denna oerhörda guldgruva i bokform.
 
Kontakta snarast följande:  Priset är 300 kr. Anmälan till Matts Nilsson, Södra Ås, 686 96 ÖSTRA ÄMTERVIK, eller e-post: lilian.mattsnilsson@swipnet.se

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna