ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Övriga ämnen > Medeltiden > Heliga Birgitta  (läst 838 gånger)

2004-10-01, 21:00
läst 838 gånger

Utloggad Niclas Rosenbalck

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 5027
  • Senast inloggad: 2020-09-05, 21:07
    • Visa profil
Forts. på inlägg här..
 
 
Jörgen Tollesson, nu tycker jag det är på tiden att du lägger av med dina trakasserier och ordmärkande. Du skriver emellanåt läsvärt och debatterar intressant, men dylika inlägg som ovan gör att jag börjar tro att du är ute efter att provocera.  Ställ dig frågan vad ditt inlägg leder till ? Du skrämmer troligen bort personer ifrån att debattera vidare.  
 
vänligen Niclas Rosenbalck
 
Ps. Peter anbytarvärd - ta gärna bort dessa två inlägg om det faller dig in. Ds.

2004-10-01, 22:49
Svar #1

Utloggad Jörgen Tollesson

  • Arkivguiden (www.arkivguiden.net)
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 6932
  • Senast inloggad: 2024-04-30, 19:32
  • Bild: Båhusläns flagga
    • Visa profil
    • Arkivguiden med Arkivguidens Forum, Båhus Arkivguide och Göteborgs Arkivguide
Niclas Rosenbalck, vad är nu detta för trams!? Du kan sitta på din kammare och fantisera ihop vad du vill om vad jag är ute efter - men först kanske du kan läsa igenom hela diskussionen innan du kommenterar den.
 
Trakasserier och ordmärkande... Jösses! Det har vart många spekulationer hela tiden här - och nu konstaterade jag bara, något trött, att det blev en rejäl portion mer av den varan. Det blev många kunne vel.
 
Ställ din egen fråga till dig själv: Vad leder ditt inlägg till? Svar: Bara ytterligare en diskussion om diskussionen - som vi har mer än nog av i Anbytarforum!
 
F.ö. verkar Ole inte alltför lättskämd...
Kontakt: http://www.arkivguiden.net/jts.shtml. | Ser gamla inlägg (före april 2016) underliga ut? Argumenterar jag mot mig själv? Saknas något i inläggen? Finns där något som inte borde vara där? Läs då om orsaken här: http://forum.arkivguiden.net/agf/disk/42626/62869.shtml#post16472.

2004-10-02, 01:12
Svar #2

Utloggad Niclas Rosenbalck

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 5027
  • Senast inloggad: 2020-09-05, 21:07
    • Visa profil
Kommenterade ditt inlägg, inte diskussionen Jörgen. Har läst igenom inläggen och förstod inte vad ditt inlägg kunde tillföra överhuvudtaget. Var inte ens roligt.  Tål DU inte att andra påpekar att du beter dig konstigt emellanåt? Du gör ofta inlägg över andras skrivanden, men tål inte att folk reagerar på dina.    
 
En god natt önskar jag dig i Bohuslän.
 
vänligen, Niclas

2004-10-02, 01:29
Svar #3

Utloggad Jörgen Tollesson

  • Arkivguiden (www.arkivguiden.net)
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 6932
  • Senast inloggad: 2024-04-30, 19:32
  • Bild: Båhusläns flagga
    • Visa profil
    • Arkivguiden med Arkivguidens Forum, Båhus Arkivguide och Göteborgs Arkivguide
Ge dig nu! Ditt senaste inlägg kan jag lika gärna säga visar att du inte tål att man kommenterar dina inlägg... Ska vi fortsätta det här tramset länge till?
 
Reagera gärna på mina inlägg - men tal om trakasserier och att jag är ute efter att provocera är mer än ett litet påpekande.
 
I fortsättningen vet vi alltså att om Niclas Rosenbalck inte förstår vad ett inlägg kan tillföra diskussionen, så betyder det att skribenten beter sig konstigt... J
Kontakt: http://www.arkivguiden.net/jts.shtml. | Ser gamla inlägg (före april 2016) underliga ut? Argumenterar jag mot mig själv? Saknas något i inläggen? Finns där något som inte borde vara där? Läs då om orsaken här: http://forum.arkivguiden.net/agf/disk/42626/62869.shtml#post16472.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser



Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna