ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Anders Håkansson-Frejd  (läst 1399 gånger)

2017-01-06, 13:08
läst 1399 gånger

Utloggad Ann-Kristin Freijd

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2017-07-25, 18:54
    • Visa profil
Hej! Jag behöver hjälp-tips för att hitta föräldrarna till Anders Håkansson-Frejd. Efternamnet Frejd till kom senare så i början var det bara Håkansson.
Födelse 5 APRIL 1787 • Berg, Västra Götalands län, Sverige. (Födelsedatumet är det som uppges på de flesta håll i Husförhören, men jag har inte kunnat hitta det i födelseboken).
Död 27 FEB 1829 • Skövde, Västra Götaland, Sverige (Skövde stadsförsamling C:6 (1811-1849) Bild 82 (AID: v25273.b82, NAD: SE/GLA/13489).
Yrke Bysmed

Kan ej lokalisera föräldrarna trots ihärdigt letande (de jag lagt till från visade sig vara fel vid källkontroll)
så alla tips mottages tacksamt!
MVH Ann-Kristin Freijd

2017-08-07, 14:10
Svar #1

Utloggad Michael Frejd

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2017-08-07, 14:10
    • Visa profil
Hej Ann-Kristin!

Jag delar denna önskan! Undrar om det finns något att finna i militärrullorna? Vi får söka vidare!
Bästa hälsningar Michael

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna