NULL Skriv ut sidan - Nytt Bure-seminarium

Anbytarforum

Titel: Nytt Bure-seminarium
Skrivet av: Marc Hernelind skrivet 2006-03-04, 07:19
Om Buresläktförening jag gick ur släktföreningen  
samtidigt med Rolf Lusth när jag ingsåg att övriga ledamöter inte gjorde något jobb utan dom var sysselsatta med att visa uppsig i af i stället eller i någon tidning. Jag gick ur när jag såg att min häsa skulle drabbas av det här,samt att vissa ledmöter hade sån syn på släktforskning ect att det  var omöjligt i längden  att backa upp dom, jag avgick iårsskiftet  som ledamot jag har aldrig varit ordförande för föreningen,nuvarande ordförande är Sigbert Fryxsell jag tyckte syndom honom som inte fick hjälp av ledamöterna, bland annat att hålla med de aktiviterter som utlovas jag stanna kvar i jan och feb han sa hamn skulle få ordning  med möten ect, men inget har hänt så Jag är nu definitivt av hoppad medlem. Ulf sa att inte allt står och faller med mej ,av dom 70 som gick med förra året har tio anmält sig och dom har kanse inte ens hör om att jag lämnat föreningen,så nu Ulf kan du och Ann med ev kvarande samt ordförande husera som ni vill.
jag tyckte det var lika bra medlemar som betalat för detta år får veta vad dom får och vilka som leder dom för jag har svårt att tro att övriga ledamöter som Karl Henrik  är kvar i en förening med stiltje.  Mvh Marc