NULL Skriv ut sidan - Anbytarforums administration

Anbytarforum

Titel: Anbytarforums administration
Skrivet av: Jonas Magnusson skrivet 2012-03-16, 10:36
Det som skett kring dessa inlägg föranleder kanske en diskussion om hur man kan och bör använda AF. Jag är god vän med Stefan utanför AF och har avstått att involvera mig i ovanstående ärende i min roll som moderator och det jag skriver här är i rollen som vanlig användare.
 
Stefan har använt AF för att göra ett antal tidningsnotiser rörande en socken synliga och sökbara i en tråd där denna socken diskuteras. Den kritik som modereringen fick tyder på att i alla fall de som invänt mot den anser att det är OK att använda AF för att presentera data man tagit fram, trots att de inte efterfrågats.  
 
Inom vilka gränser kan man då presentera data av det här slaget. Ponera att jag renskrivit kyrkoarkivalier på hundratals sidor, är det OK att lägg här? Var drar man gränsen för vad man kan lägga ut på AF eller ska det inte finnas någon gräns?
 
-----
 
Men ingen direkt mejladress till moderatorn som jag skulle höra av mig till inom en vecka, vilket var lite snopet, det också, även om jag förstås kan leta fram det, så verkar det väl rimligt att man anger sin adress om man ber någon kontakta en, eller? Stefan, varför inte bara ett Reply To?