NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Ola Andréasson skrivet 2016-04-04, 12:18

Ett till problem med nya Anbytarforum: I äldre inlägg där mer än en bild lagts till, verkar alla bilder utom den första fallit bort.

Ett exempel: Landskap > Småland > Socknar > Pjätteryd - 20 juni 2013: En användare lade in några bilder från den gamla gården Gåaryd. Nu finns bara en bild på några krokusar kvar - ser konstigt ut. Den som inte sett inlägget från början undrar ju vad karlen egentligen menar - inlägget ser ut att passa bättre i ett botanikforum.

Jag kommenterade sedan de där bilderna, några dagar därefter. Nu är det kommentarer till bilder som inte längre finns - kan ge ett lite förvirrat intryck om läsaren inte vet hur det såg ut från början. (En länk till en karta jag lade in har också försvunnit.)

Jag har undersökt en del andra inlägg med flera bilder, men det verkar vara samma fel där.

Hur som helst: Jag hoppas verkligen att gamla Anbytarforum kommer att fortsätta ligga kvar online även i framtiden, så att de gamla inläggen åtminstone kan få läsas och ses så som de var avsedda att göras.

O.A.