NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Eva Dahlberg skrivet 2016-04-04, 18:36
Instämmer med de som tagit upp bristen på nivån Landskap i nytt senaste dygn/3 dygn/7 dygn. Det är en klar försämring - liksom att man måste bläddra i sidorna för att verkligen se alla inläggen för intervallet man valt (som Lina LIbell nämnt i den parallella diskussion som finns http://forum.genealogi.se/index.php?topic=135522.0 "Finns det något sätt att ställa in så att man kan ställa in hur många inlägg som ska visas per sida? I det här nya formatet kan jag bara se ett dussin inlägg per sida och jag blir både irriterad och distraherad av att behöva klicka fram nya sidor hela tiden. I det gamla formatet var det enkelt att välja att läsa nya inlägg och sedan scrolla ner genom ämnena och se vilka nya inlägg som kunde vara intressanta. Nu när det hela tiden är sidbyten så börjar ämnena hela tiden om från toppen och inläggen i en och samma diskussion finns splittrade på flera olika sidor utan sammanhang.")


Och jag kan inte komma in i det gamla Anbytarforum - sidan finns men inte trådarna. Man de finns ju här - så de tär inget problem - man ska bara hitta dem.