NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Gunnar Hjortsberg skrivet 2016-04-16, 00:43
För att inte, i affekt, skriva ned något som inte är relevant med Nya Anbytarforum så har jag medvetet sysselsatt mig med att klicka runt i den nya programvaran. Den besvikelse som jag kände första dagen har bara förstärkts. Någon skrev i ett inlägg att ”klicka” är det nya sättet att ta sig fram i Anbytarforum, inte scrolla. Men jag har aldrig scrollat så mycket som nu. Gamla Anbytarforum var enkelt och framför allt, överskådligt.

Att sedan sjösätta en programvara som är så behäftad med felaktigheter att den inte ens kan kallas för en Beta-version är oprofessionellt. Hade det varit en Beta-version så skall man naturligtvis köra den parallellt med den gamla versionen tills dess att de mesta felen åtgärdats, om det nu överhuvudtaget fanns ett skäl att byta ut ett väl fungerande och omtyckt program.

Att hitta i Nya Anbytarforum kräver att man är väl insatt i vad som döljer sig under rubrikerna. Det är inte självklart att klicka sig fram till dessa inlägg genom följande kedja
Anbytarforum → Forum → Förbundsforum → Anbytarforum → Anbytarforums funktioner → "Nya Anbytarforum"

Om den hundralapp jag skickat till Rötters Vänner under årens lopp har bidragit till att ta fram Nya Anbytarforum så ångrar jag varje krona. Det är möjligt att jag även framledes skickar in mitt bidrag men inte som Röttervän.
Mvh
Gunnar