NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2016-04-16, 09:15
Gunnar Hjortsberg, det var nog jag som skrev om detta med klickandet och scrollandet. Med scrollandet menade jag nog framför allt att man kunde snabbt få en översikt på "läget" i Anbytarforum, sådant som att där pågår en diskussion, där verkar en fråga obesvarad, där svarar den, där frågar den. Det senare har ju gjort att många Anbytarvänner känner man ju igen på det viset. Nu känns det bara som om var och en dyker in i sin bubbla, håller sig där och försvinner ut igen (Vilket bekräftas av vissa knorrande har tystnat, när man bara vet hur man ska hantera, "sitt" område). Åtminstone jag är även intresserad av vad andra skriver och frågar. Hur många kommer att klicka på Gamla Bilder, för att något ser intressant ut? Ingen, bara de fåtal, som är intresserad av det (Jag ställde en emigrantfråga där, som inte har genererat något svar).

Om det känns så här hopplöst trist med detta Nya Anbytarforum (trots alla roliga finesser) och svårt att förstå hur allt hänger samman, hur ska då nybörjare känna för detta. Helt klart att ännu fler kommer att ställa sina frågor på det lättvindiga sätt, som det är i Facebook.