NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Carin Olofsson skrivet 2016-04-17, 11:55
En elak tanke dök upp min hjärna just nu; kan det vara så att förbundet tröttnat på att underhålla Anbytarforum, och gör allt för att vi användare ska sluta använda det eftersom "alla" ändå använder Facebook? I så fall kan jag tala om att inte alla vill använda Facebook. Vi är fortfarande några stycken som föredrar att ha informationen samlad på ett ställe, där den också är sökbar och lätt att komma åt även för dem som inte är medlemmar. Fast tyvärr fungerar ju inte det nya Anbytarforum så längre.

Jag har ingen som helst koll på om det kommer in nya frågor i "mina" socknar, och eftersom jag inte vet det så kan jag inte heller svara på inläggen. Trots att jag har bockat för att jag vill ha mail när det görs nya inlägg i socknarna jag forskar på, så är det kliniskt rent i min inkorg i mailen. Det är bara inläggen här i "Nya Anbytarforum" jag får mail om. Har inte varken tid eller lust att hålla på att klicka runt i forumet för att eventuellt hitta någon efterlysning som jag kanske kan hjälpa till med. Det var väl inte det som var meningen med omändringen?