NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Maud Svensson skrivet 2016-04-17, 14:01
- Senast inlagda. Denna funktion ska fungera precis som på tidigare forumet och det gör det inte för tillfället. Felsökning pågår och kommer att åtgärdas så fort som möjligt.

Det beskedet ligger sedan ett par veckor under "Felanmälning" på startsidan.

I skrivande stund går det inte att se några inlägg alls under Nya inlägg.

Jag har sedan den 1 april intalat mig att försöka ha tålamod i förhoppning om att forumet snart skulle bli hanterbart. Har under stigande irritation varje dag letat – ja, letat! i kaoset – efter frågor att besvara, och har lyckats hitta en och annan. Säkert har jag missat många som jag kunde ha svarat på.

Sedan 2001 har jag gjort över 13000 inlägg i Anbytarforum. Uppskattningsvis utgörs minst 80 procent av forskningshjälp till frågeställare, framför allt under Stockholm men även under många andra rubriker.

Jag tillhör alltså dem som i hög grad och i åratal har hållit detta forum igång. Utan oss som frekvent ger forskningshjälp dör Anbytarforum. Varför fortsätta ställa frågor om chansen är liten att man får relevanta svar? Och varför ska vi som vill hjälpa till utsätta oss för den frustration som väl de flesta av oss drabbas av varje gång vi loggar in här?

Hade tänkt hålla ut en månad men känner redan nu att jag fått mer än nog av irritation och ilska över detta raserade forum. Jag tar härmed time-out. Återkommer när det blivit ordning och reda, det vill säga användarvänligt. Om det nånsin blir det.