NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Per Starbäck skrivet 2016-05-11, 00:28
Jag har tyckt att strukturen i det gamla forumet var mycket svåröverskådlig, det här att allt som på något sätt hade med en socken att göra låg i en och samma tråd, som med jämna mellanrum avbröts och arkiverades. Jag förstår att det är det sätt som anbytarforums gamla medlemmar är vana, men det avviker från de flesta forum jag använt, där det vanliga är en tråd per fråga.

Absolut. Jag håller helt med om att strukturen var konstig. Som att det inte går att föra flera olika diskussioner om Grängesberg! Det tror jag har hämmat många slags inlägg, då bara korta frågor och svar har premierats så att det inte blir för långt mellan fråga och svar.

Det som är den mest tydliga skönhetsfläcken för mig nu är hur lista nyheter presenteras, där underrubriker repeteras gång på gång. Detta är vad som stått här en egenutvecklad funktion för detta forum. Det är dessa egenutvecklade tillägg/ändringar till SMF som jag skulle önska fanns publicerade så att andra webbkunniga kan komma med förslag på hur det kan ändras.