NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2009-11-28

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2009-11-28
Skrivet av: Tommy Andersson skrivet 2009-08-29, 01:39

 
Strunt i det. Det är redan för sent nu. Jag har lämnat in en polisanmälan efter detta påhopp på en personlig hemsida.
 
Sven-Erik skrev:4 Tommy Andersson 28/8
Södra gänget känner sig av allt att döma kunskapsmässigt ifrånsprungna och försöker tydligen kompensera detta med personliga påhopp för att åter kunna vara ensam på täppan, som i fornstora dagar.
Men Anbytar moderatorn agerade snabbt i Degerfors fallet och raderade.
Är det någon som önskar läsa dessa infantila inlägg av Tommy  Klicka här
I Umeå lands fallet tog det lite längre tid innan moderatorn raderade Tommys påhopp.
Tommy vill sedan påskina att detta var ett skämt. Länk till detta meddelande
Jag har lite svårt att se något skämtsamt i dessa påhopp, men om du Tommy under Degerfors offentligt ber om ursäkt så låter jag udda vara jämt
Sedan raderade Anbytar moderatorn Tommys infantila påhopp under Nordmaling, som åter visar vilken okunnig släktforskare han är.
Men sedan blev trycket från vissa dönickar inom rörelsen tydligen för stort och anbytar moderatorn - som jag gissar är Mannberg i Skellefteå - avsände följande e-mail. Klicka här
 
Jag lämnar det utan kommentar, ni får själva bedöma.  
Härmed avslutar jag min medverkan i anbytarforum, ett inlägg där jag kastar fram tanken på att Jon Esbjörnsson hade en hustru vid namn Anna Bertilsdotter slutar alltså i detta obeskrivligt råa påhopp på min person.
Det är inte rimligt.
 
Tack o hej
 
 
Tommy