NULL Skriv ut sidan - Klarin (Clarin), Matilda f1834 Mjölby. Utv Ekeby 1889

Anbytarforum

Titel: Klarin (Clarin), Matilda f1834 Mjölby. Utv Ekeby 1889
Skrivet av: Heinz Maikisch skrivet 2012-10-08, 22:32
Moderator USA, jag ber tusen ggr om ursäkt! Jag bugar med hatten i hand och skrapar med foten. Det har inte varit min mening att skapa denna förargelse. Postaren har faktiskt inte emottagit någon epost att besvara. Epostsystemet fungerar överhuvudtaget inte i denna min lilla bi-dator. Google och AD är programmen som gäller. När två månader hade gått efter att jag skrev min fråga om Marvin Pierson trodde jag inte att jag skulle få något svar, så jag slutade att se efter. Jag kunde ju inte själv ta bort min fråga för att eliminera risken att någon skulle  svara mig utan att jag visste detta. Mina 80-åriga knappa hjärnceller tar till sig av denna skarpa tillrättavisning, och jag hoppas att jag inte har  stört denna förträffliga institution ohjälpligt. Jag är fortfarande intresserad av Marvin Piersons ev flera barn än detta som dog vilket Susanne letat fram. Om fortsättning sker, kommer detta att ske under bokstaven P. Jag kände att jag på denna platsen här hade funnit någon som svarade. OBS! Detta var INNAN jag hittat svaret från Susanne. Vänl Inger Maikisch