NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 08 april, 2014

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 08 april, 2014
Skrivet av: Mona-Lisa Mårtensson skrivet 2014-01-25, 18:54
Hej!
Undrar om det är någon fler av er som upptäckt att kommentarer som ni lagt in till foton i gamla Porträttfynd inte finns med i nya Porträttfynd?
Jag ser att ingen av de kommentarer jag gjort under 2013 finns med. Exempelvis bild #32133 som jag kommenterat och där jag även minns att det kommit in en kommentar till efter den jag gjorde. Nu finns ingen av kommentarerna med.  
Kommentarer jag gjort under tidigare år finns med, finns även listade när jag går in på min sida i Rötter. Men ingenting från 2013.
Har även noterat att vissa kommentarer blivit dubblerade i den nya databasen. Ett exempel på detta är bild #128140.
Ska skicka ett meddelande om detta till nya rötter. Misstänker att något blivit fel vid överföringen från den gamla databasen till den nya. Det bör ju inte vara så svårt att hämta de saknade uppgifterna från den gamla databasen och lägga in dem i den nya men det skulle väl underlätta om man kan avgränsa vilken tidsperiod det gäller (eller om det möjligen bara är mina kommentarer det gäller). Vore därför intressant att veta om någon fler upptäckt samma sak.
Vänligen
Mona-Lisa Mårtensson