NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 08 april, 2014

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 08 april, 2014
Skrivet av: Mona-Lisa Mårtensson skrivet 2014-02-01, 17:27
Åh, så bra , nu har mina saknade kommentarer från 2013 kommit tillbaka under bilderna!
Ann-Mari: Nu finns både din och min kommentar med på #32133 igen (som jag nämnde ovan)!
 
Toppen att funktionen med senast inlaga kommentarer också är fixad nu.
Men man verkar ha missat att lägga rätt länkar under de klickbara sidnumren i senast kommenterade under varje landskap. När man längst ner på sidan klickar på 2, 3, nästa och sista kommer man varje gång till samma länk, dvs den första sidan. Har inte kollat alla landskap men efter några stickprov verkar samma sak gälla alla. Bör väl vara rätt snabbt och enkelt att åtgärda genom att lägga in rätt länkar. Jag skickar ett mail om detta till nyarotter@genealogi.se.  
 
Under senaste kommentarerna för hela databasen (länken i vänstermenyn) verkar det fungera att bläddra.
 
Blir också konfunderad över att nyligen inlagda fotografier inte kommer i nummerordning (som Ingrid nämner här ovan). En möjlig orsak skulle kunna vara att korten kommer i den ordning de godkänts istället för i nummerordning. Vet ju inte hur databasen är uppbyggd men det borde gå att korrigera så att de sorteras i nummerordning istället vilket ju känns naturligare. Tar med den frågan också i mitt mail.