ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Min släkt Voxnadelen  (läst 809 gånger)

2002-06-04, 18:13
läst 809 gånger

Utloggad Gerti Stenberg

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 726
  • Senast inloggad: 2022-07-31, 18:33
    • Visa profil
Hej!
Kan någon tala om vem som har skrivit Min släkt Voxnadelen?  
Mvh
Gerti Stenberg

2002-06-05, 00:37
Svar #1

Utloggad Lars Nylander

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 627
  • Senast inloggad: 2023-07-08, 23:39
    • Visa profil
Det är dumt att man inte kan ta bort sina inlägg, utan bara ändra dem. Jag läste fel på -delen, såg istället -dalen, och svarade därmed på en helt annan fråga. För att istället göra något av detta som synes - från min sida - onödiga inlägg kan jag bara säg att jag försökt söka på libris utan resultat. Det finns ett släktregister för Voxna socken, som är kopieringstryckt och ihopsatt med ringpärm någon gång omkring 1980. Det finns på de flesta bibliotken i Hälsingland och på forskarföreningen Släkt och Bygd i Bollnäs.

2002-06-05, 08:10
Svar #2

Utloggad Torbjörn Näs

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1863
  • Senast inloggad: 2024-01-08, 11:27
    • Visa profil
Denna bok ingår i serien Min Släkt som också går under namnet Sveriges Släktregister. Den har i de flesta fall (iaf de äldre delarna) K. Josef Nilsson som huvudansvarig. Detta gäller även Voxnadelen.

2002-06-05, 18:28
Svar #3

Utloggad Gerti Stenberg

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 726
  • Senast inloggad: 2022-07-31, 18:33
    • Visa profil
Hej!
Tack för hjälpen! Nu blir det kanske lättare för mitt bibliotek att hitta boken. Det fanns tydligen många som heter Min släkt
Mvh
Gerti Stenberg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna