ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ättlingar till Karl Johansson, Sänningstjärn, Hassela  (läst 869 gånger)

2002-04-02, 09:51
läst 869 gånger

christina

Jag söker ättlingar till Karl Johansson f 5 nov 1912, gift med Edit Lanz. De bodde i Sänningstjärn, Hassela. Alla uppgifter mottages tacksamt

2003-02-25, 11:47
Svar #1

Lillian Andersson

Hej Christina.
 
Jag heter Lillian Andersson och bor i Hudiksvall.
 
Min morfar hette Karl Johansson och min mormor hette Edit, men födelsedatumet på Karl stämmer inte med min morfar. Han var född 11 maj. Kan du ha fel uppgift eller är det inte samma Karl och Edit vi talar om. Men, vad jag vet, fanns det inga fler Karl och Edit på Tjänen som vi kallar stället.
 
Vem är du? Skulle vara kul att veta. Är vi släkt?
Och i så fall, hur?  
 
Jag ser på datumet att det är ett bra tag sen du la in detta, men jag hoppas att detta går fram.
 
Du får gärna höra av dej till mej.
 
Min mejladress är::  
lillian.andersson@eca.ericsson.se
 
 
(Hittade detta av en slump på nätet.
Jag släktforskar inte, utan sökte lite allmänt på nätet.)
 
MVH//Lillian Andersson

2003-02-27, 20:54
Svar #2

Christina Storhag

Lillian! Det var jättekul att du hörde av dig. Har skickat ett mail. Din Karl är ff till mina mågar! Hoppas att vi kan hjälpa varandra!

2003-03-04, 07:42
Svar #3

Christina Storhag

Lillian! Det var synd, att du inte ville ge mig någon info, men jag får den på annat håll. Tack för din uppmärksamhet i alla fall!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna