ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Vättern  (läst 652 gånger)

2015-06-17, 21:16
läst 652 gånger

Utloggad Leif Essefjord

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 213
  • Senast inloggad: 2022-02-16, 16:23
    • Visa profil
Hej.
 
Jag har så smått påbörjat något som är tänkt att bli en uppsats eller kanske rent av en bok om händelser vid Vättern. Denna sjö är ju omgiven av så många myter och märkliga egenskaper som jag gärna vill sammanställa på något sätt. En del har jag samlat på mig men jag vet att det finns så mycket mer, inte minst mycket lokala historier. Jag efterlyser nu berättelser om stort och smått, saga eller verklighet. Alla ni som har något att dela med er kan naturligtvis göra det via detta forum, men skriv gärna ner er berättelse och skicka den direkt till min epostadress eller meddela era kontaktuppgifter så hör jag av mig på det sätt ni önskar.
 
Med bästa hälsningar
Leif Essefjord

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna