ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Söka efter egna inlägg  (läst 922 gånger)

2010-06-01, 17:20
läst 922 gånger

Utloggad Jennika Smedberg

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 97
  • Senast inloggad: 2018-11-01, 08:49
    • Visa profil
Jag avser mitt eget minne. Funderade just över några frågeställningar i Anbytarforum som jag på ett eller annat sätt varit inblandad i. Och då ställer mitt dåliga minne till det för mig. Jag minns inte under vilken rubrik jag deltagit eller ens vad jag själv döpt frågeställningar till.
Min fråga är kort och gott. Hur hittar jag tillbaka till ämnen jag själv varit inblandad i? Finns det någon slags lista över min inblandning?

2010-06-01, 17:46
Svar #1

Utloggad Robert Karlsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 191
  • Senast inloggad: 2018-05-14, 14:47
    • Visa profil
Testa detta på söksidan:
Sök efter dessa ord = Jennika Smedberg
Sök i = Författarens namn

2012-04-20, 17:47
Svar #2

Gunnarsson Wogelsby

Hej,En medlem hjälpte mig att hitta min far, Fick också se hans dödsannons. Om möjligt få se den igen?    
Nils Gunnar Axling.  Genealogiska Föreningens Klipparkiv. Tack! Gunnarsson

2012-04-20, 21:27
Svar #3

Utloggad Mats Ahlgren

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 4737
  • Senast inloggad: 2024-03-28, 20:42
    • Visa profil
Så här såg den ut. Detta är en av cirka 2 miljoner notiser som Finns i Genealogiska Föreningens Klipparkiv, tillgängligt för alla medlemmar.
 

2012-04-20, 23:13
Svar #4

Gunnarsson Wogelsby

Mycken Tack Mats Ahlgren! Gunnarsson

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna