ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Nordiska Kalendern  (läst 562 gånger)

2009-09-26, 16:56
läst 562 gånger

Utloggad Aina Alriksson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 536
  • Senast inloggad: 2023-08-07, 13:21
    • Visa profil
Hej !
Hur laddar jag ner Nordiska Kalendern som det står om här ovanför? Har varit inne på den sidan , men finner inget att klicka på?
Vänligen Aina

2010-12-29, 01:45
Svar #1

Utloggad Karin Svantesson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 19
  • Senast inloggad: 2012-03-04, 23:18
    • Visa profil
Hej!
Jag skulle också gärna vilja ladda hem programmet. Det verkar vara ett väldigt användningsbart verktyg. Är det någon som vet vad som hänt med länken? Det stod att sidan uppdaterades i januari 2009. Togs programmet bort? Vet någon om man kan få tag på den någon annanstans? Jag har sökt på nätet men alla länkar leder till Rötter.
 
/Karin

2010-12-29, 07:49
Svar #2

Carl Szabad

Jag mejlar den till er eftersom den är för stor att lägga upp som fil i AF. Den har av någon märklig anledning tagits bort från Rötter. Märklig, eftersom jag tycker det är ett utmärkt hjälpmedel som jag själv ofta använder, om inte dagligen så minst en gång i veckan.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna