ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hjelp til oppslag av arkivmateriale på stadsarkiv og landsarkiv  (läst 254 gånger)

2004-08-12, 10:56
läst 254 gånger

Marit Nyhus

Hei
Jeg har mange ganger lagt ut forespørsler på anbytarforum som jeg har fått svar på og tusen takk til alle som har hjulpet meg. Jeg behøver av og til hjelp til opplysninger av litt nyere dato som pastorseksp. ikke har kunnet svare på da deres bøker er levert til stadsarkiv/landsarkiv. Finnes det noen som kan hjelpe meg med oppslag i bøker for f. eks. Malmö St. Pauli, St.Petri og Caroli som er innlevert til Malmö Stadsarkiv?? Uten at dette skal koste meg en formue? Når jeg bor i Norge sier det seg selv at jeg ikke har noen mulighet til selv å oppsøke disse arkivene.
Takk for hjelpen

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna