ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Kommentarer om """"logtype diskussionen""""  (läst 286 gånger)

2005-04-30, 12:46
läst 286 gånger

Utloggad Steve Palmquist

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1210
  • Senast inloggad: 2011-12-06, 15:18
    • Visa profil
Eftersom diskussionen om logotypen inte handlar om logotypen längre, men en massa andra saker, så skriver jag här.
 
Gustav, som jag förstår det är det ingen som försöker avsätta Ted Roswall, bara få honom att uppföra sig ordentligt och inte missbruka sin makt.  
 
Ingen av dessa debatörer har varit våldsamma eller hotat någon på något sätt!  
Att en diskussion kan gå högljut till är väl inget konstigt, vi kan ju inte prata i munnen p varandra i alla fall..smiley.
 
I en demokrati diskuterar man (och förenings liv är också en del av demokratin), men jag tycker att en ordförande också ska lyssna på kritik och andras förslag. Han kan ju låta bli att lyssna på mig, jag är inte medlem och han och andra beh?ver heller inte bli oroliga att jag ska bli det så länge Svenska Släktforskar förbundet och dess ordförande uttalar sig kränkande och tillåter direkt mobbing på Rötter (och det handlar om många fall av mobbing, många nybörjare som blivit utmobbade för att de ställt som någon verkar anse naiva eller fel frågor. Mig biter det inte på på det sättet så jag överlever nog: Jag blir förbannad och svarar tillbaka Smiley  
 
Det är klart Peter att man ska hålla sig till ämnet och Du har fullständigt missförstått mina inlägg om Du tror jag testar gränser, så är inte fallet.
Den enda gränstestning jag någonsin försökt mig på var i förgår då jag försökte introducera Orubricerat Ogräs som en trevlig chat om ditt och datt inom och vid sidan om släktforskningen. Det censurerades naturligtvis bort och jag klagar inte bara påpekar det! Det märks att ni inte kan avläsa att det finns ett behov från flera av era medlemmar att chatta lite vid sidan av och slippa vara så förbannat vetenskapliga hela tiden..smiley
 
M.V.H. Steve

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna