ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Sommarsemester  (läst 370 gånger)

2003-07-04, 16:22
läst 370 gånger

Christina Holmér-Gunnerfält

Vill bara önska alla forskare en trevlig semester och förhoppningsvis ett bättre väder för oss som stannar i Sverige.
Christina

2003-07-05, 20:51
Svar #1

Marita Kvist

Trevlig semester önskar jag ER alla !
 
Nu blir det till att försöka bemästra abstinensbesvären på något sätt, finns ingen tid för släktforskning för min del på några veckor : )  
Marita Kvist

2003-07-06, 10:07
Svar #2

Anna- Lisa Göransson

Detsamma önskas dig Christina och alla andra som har några veckor att ta?igen sig på. Från släktforskningen alltså. Var själv borta 9 veckor en gång och det var inte särskilt kul. Det första man gjorde när man kom hem var ju att kolla på Rötter och se vad som hänt. Så lycka till.
Anna-Lisa

2003-07-07, 08:18
Svar #3

Solveig Mårtenssson

Jag önskar alla hjälpsamma släktforskare en trevlig och skön sommar.
Mvh Solveig Mårtensson

2005-07-02, 17:36
Svar #4

Utloggad Solveig Mårtensson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1983
  • Senast inloggad: 2015-06-05, 17:54
    • Visa profil
Hej!
ja, nu är sommaren här igen och semestern börjar snart, med allt vad det innebär. Hoppas att släktforskningen fortsätter, om än i mindre skala. Själv skall jag åka på husbilssemester, det skall bli jätteskönt.
Ha det bra.........Solveig M

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna