ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Årsavgift 2005 för Rötter  (läst 349 gånger)

2005-02-06, 09:08
läst 349 gånger

Utloggad Jan-Inge Friberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 110
  • Senast inloggad: 2019-12-13, 12:27
    • Visa profil
Anslöt mig sent under år 2004 till Rötters Vänner. Hur kommer jag att debiteras avgiften för år 2005? Vill gärna fortsätta att stödja verksamheten.
 
mvh
Jan-Inge

2005-02-06, 14:11
Svar #1

Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter)

Även om vi bara än så länge kan markera det hela årsvis i systemet, så skall även detta löpa på ett år från det att man gått med. (Som en löpande prenumeration) Administrativt enklast är ändå om man betalar i samband med varje årsskifte.
-De som gått med sent på året (nov-dec 2004) har jag direkt låtit skriva in som 2005.
 
Exakt hur detta kommer att löpa framöver med många nya rutiner vet jag inte riktigt. Ett inbetalningskort per år går åtminstone ut i samband med ett nummer av Släkthistoriskt Forum. Så för de som prenumererar löser det sig enkelt.
Men det är säkert något smart på gång för att påminna även icke-prenumeranter..  
 
Just detta med Rötters Vänner vinner ju alla på att det sker på enklast möjliga vis; så det går utmärkt att bara girera direkt som det anges här - om man nu inte vill/måste ha ett inbetalningskort.
 
Tack till alla som stöder verksamheten för övrigt! -Jag vet att morötterna för 'medlemskap' inte är så många än så länge och att det ligger lite lågt på innovasionsfronten, men det skall nog komma att bättras på lite sikt.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna