ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Gunnar och Ingar Köping  (läst 571 gånger)

2017-02-13, 16:02
läst 571 gånger

Utloggad Annmari Jacobsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 86
  • Senast inloggad: 2023-10-03, 19:44
    • Visa profil
Jag kan följa min morfars anor tillbaka till Gunnar Köping (1760-1823) och hans hustru Ingar Köping (1759-1833) men sedan är det stopp. Är det någon som vet vad Gunnar Köpings föräldrar hette och var de kom ifrån? Eftersom han står registrerad i rullorna för ryttare i Håslöv utgår jag från att efternamnet stämmer, men är det taget? I så fall - vad hette familjen tidigare och vad var faderns förnamn. Vad gäller Ingar Köping får jag olika uppgifter om att henne far ska ha hetat Per Ifversson men också Lars Pålsson. Vet någon vilket som stämmer och varifrån Ingar Härstammar? Eftersom de är föräldrar till min morfars farfar skulle jag gärna vilja veta mer om dem.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna