ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Familjen Gustaf Andersson f. 1863 Hållnäs o. maka Helena Matilda Söderström f. 1855 Hållnäs  (läst 875 gånger)

2017-10-14, 07:37
läst 875 gånger

Utloggad Inger Gustafson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 231
  • Senast inloggad: 2024-04-07, 19:52
    • Visa profil
Hej!

jag söker någon som forskar på familjen Gustaf Andersson f. 1863 Hållnäs, maka Helena Matilda Söderström f. 1855 Hållnäs.

vänlig hälsning
Inger Gustafsson

2017-10-14, 11:11
Svar #1

Utloggad Inga Olsson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 619
  • Senast inloggad: 2024-03-25, 20:08
    • Visa profil
Hej!
Du sökte efter andra personer som forskade på en familj Söderström/Andersson.
På DISBYT finns det flera personer som hat lagt ut släktträd med dessa personer.
Man kan gå in på DISBYT som gäst och kanske då få uppgifter om dessa personers mailadresser. Fungerar detta inte för dig, kan du väl höra av dig, så kan du få information av mig som har tillgång till DISBYT.
M v h
Inga Olsson

2017-10-14, 12:05
Svar #2

Utloggad Inger Gustafson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 231
  • Senast inloggad: 2024-04-07, 19:52
    • Visa profil
Hej Inga!

tack för ditt svar, jag har skrivit till dem som har släkten i sin forskning men bara fått ett svar därför tänkte jag på Anbytarforum för att kanske få kontakt med någon som forskar på denna släkt, tack för ditt engagemang! Jag kanske ska lägga ut frågan också på byn Österlövsta då en del av barnen är födda där.

vänlig hälsning
Inger

2017-11-30, 09:46
Svar #3

Utloggad Mats Gällström

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 129
  • Senast inloggad: 2020-03-13, 20:09
    • Visa profil
Hej Inger.
Då din fråga är så allmänt hållen ber jag dig att precisera dig. Vad vill du veta?
mvh Mats Gällström

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna