ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Allt i ett abbonemang arkivdigital har någon det?  (läst 948 gånger)

2017-11-07, 22:59
läst 948 gånger

Utloggad Pär Svensson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 7
  • Senast inloggad: 2023-11-30, 14:07
    • Visa profil
Hej kan någon hjäpa mig och se om de 2 tvillingarna finns med i 1860 års folkräkning eller dödbok den som kom nu i dagarna om  Ola NIlsson född (Olaus Nyberg) eller hans tvilling brorsa Nils petter Nyberg vuxennamn Nils Nilsson båda var födda 1806 feb karlskrona det har stått olika efter när det gäller födelsedatumet men karlskrona tyska och 1806 borde kunna hjälpa långt. De har hållt till i närheten av Kristianstad Gustav adolf nymö åhus Sölve fjälkinge Jag tappar bort de runt 1830-1837 

Fråga nr 2 En Fredrik schult ska vara född 1809 skåne/blekinge avlida 1869 var? Han ska ha en hustru med som heter carolina sofia kjellèn

2017-11-08, 07:30
Svar #1

Utloggad Christina Helmby

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 6099
  • Senast inloggad: 2024-03-28, 09:48
    • Visa profil
Pär
Frågan om tvillingarna har du nu i två inlägg, inte så bra! Stor risk att flera personer försöker lösa samma sak. Du har fått svar på den frågan. Under Karlskrona Tyska.
Angående Schult/z) så finner jag honom senast 1867 i Klara fs i Stockholm, så det kanske blir aktuellt att plöja igenom Klaras dödbo, vilket jag så gärna överlåter.


Mvg
Christina
Eagle

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna