ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Värnpliktsnummer 8179-9-43 Anders Lennart Hansson född 1923-04-02 Fässberg/Mölndal  (läst 586 gånger)

2017-11-11, 20:21
läst 586 gånger

Gunnel Hansson

Trodde att jag hade kommit rätt med värnpliktsnummer, inskrivningsområden osv men det har jag tydligen inte gjort alls.

Försöker hitta inskrivning/stam kort för min pappa. 8179 är väl inskrivningsnumret för personen, 9 inskrivningsområde och 43 årtal. En annan anteckning som fanns var att han tillhörde I13 vilket måste stämma också eftersom jag har hittat honom i Falunsområdet med omnejder senare på 1940-talet.

Har nu kollat runt både på Riksarkivet och Arkiv Digital (AD gratis denna helgen, har normalt inte det) men hittar ingenting.

Mycket tacksam om någon expert kan hjälpa mig.

Hälsningar från Gunnel med trötta ögon

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna