ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Barn till Karl Sundkvist Vistträsk Älvsbyn  (läst 465 gånger)

2004-04-15, 15:50
läst 465 gånger

mimmi

Hej!
För 2 år sedan så hittade jag min mormors far genom denna sida och letar nu efter hans barn.  
Han hette Karl Sundkvist och kom från vistträsk föddes 10 mars 1895 och utvandrade till USA 1923. Där ändrade han sitt namn till Carl Sundquist och dog där 1975. Innan han utvandrade till USA så fick han 2 barn med 2 olika kvinnor dessa barn hette Charlott och Vera. Men det ryktas om att han även ska ha fått ett tredje barn med en tredje kvinna. Nu undrar jag om det finns någon som känner till något om det här. jag uppskattar all hjälp jag kan få. Mvh / Mimmi
 
 
Observera att för- och efternamn skall skrivas i rutan för användarnamn vid inlägg i Anbytarforum..
-Kom ihåg det framöver bara..  /Peter Karlsson - Anbytarvärd

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna