ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Samuel Christoffer Hedengran d y född 1735 1/6  (läst 659 gånger)

2018-01-25, 13:24
läst 659 gånger

Utloggad Ewa Ek

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2019-03-11, 09:04
    • Visa profil
Jag har släktforskat i över trettio år. Skriver nu en bok om denna släktgren. Har skrivit en och håller på med tvåan. Denna boken handlar om Samuel Christoffer Hedengran d y född 1735 1/6 Skolmästare i Kristinehamn och Åmål. Önskar få komplettera om hans familj. Vill veta om hans syskon. Jag har tidigare läst hos er om vilka de var gifta med och när, men skulle vilja veta vart de flyttade eller bodde och hur många barn de fick och dessas namn. Skulle också vilja veta brödernas yrken. Sven Hedengrans vet jag yrke. Han gifte sig med en Eleonora Viet, hennes bakgrund och deras barn skulle vara intressant att få veta.
Vänligen Ewa Ek.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna