ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Eliasdotter Estberg, Charlotte Margrete.  (läst 640 gånger)

2018-04-09, 18:44
läst 640 gånger

Utloggad Inger Lise Larsen

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 150
  • Senast inloggad: 2020-01-24, 01:33
    • Visa profil
Leter etter Charlotte Margrete Estberg
Har funnet ei som skal være født i Sundsvall 18.7.1814, dtr.a Elias Estberg
Har funnet en som passer i HFL 1813-1835, Sundsvall, Gustav Adolf, men finner ikke noe mer. Fødselsbok, vigselsbok og utflyttede for perioden finner jeg ikke der.
Den jeg leter etter ble gift med Peter Christian Larsen Otterbek født i Tønsberg, Norge 26.5.1809.
Finner ikke vielsen i Tønsberg, og innflyttede til Tønsberg for perioden finnes heller ikke.
Den Charlotte Margrete Estberg jeg leter etter døde i Tønsberg 23.10.1843, 28 år, så fødselsåret på den jeg har funnet stemmer bra.
Deres første sønn(som jeg har funne) er født 8.9.1834 Tønsberg.
Finner ingen med navnet Estberg i Ft 1801 eller 1865 i Norge, så regner med at hun ikke er født i Norge, ser at det er flere med det navnet i Sverige, så går ut i fra at hun kan være født der, men har ikke noen flere opplysninger om henne. Hadde vært greit å få bekreftet eller avkreftet om dette er riktig person. Håper det er noen som kan hjelpe

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna