ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Den nya plattformen  (läst 1571 gånger)

2018-06-30, 05:15
läst 1571 gånger

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Rötter har ju fått en ny plattform! Vad det gäller Porträttfynd, så har inte någon administratör skött om att godkänna inlagda kort och kommentarer under vecka 26, av förståeliga skäl.


Det trista är att de kommentarer jag har lagt in till korten under veckan finns inte med! Det är mycket jobb jag har lagt ned på det, så det känns inte trevligt! Jag har kontaktat Nina Mårtensson om detta, men nu är det helg, så jag får vänta på svar något tag.


Så om det är någon fler som har kommenterat något foto, kontrollera att kommentaren kommit med!


Jag vet inte om alla nyinlagda kort har kommit med. Det kanske har fungerat där.


Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

2018-06-30, 09:43
Svar #1

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Det är också ett glapp på inlagda kort från den 25 juni till den 29 juni.


Märkligt att man har glömt bort att kort och kommentarer skulle godkännas. Det har då inte varit något problem åtminstone att kommentera korten under de här dagarna. Då har det stått som vanligt att kommentaren skulle godkännas, men den som har haft hand om det har varit frånvarande, antagligen p g a omläggningen till ny plattform.


Hoppas bara att personalen inte nu har gått på semester! Man vet ju inte om man ska kommentera på nytt eller inte! Som jag sa tidigare kan jag ha lagt ned jättemycket jobb med det, som släktutredningar i kyrkböckerna!
Ann-Mari Bäckman

2018-06-30, 13:15
Svar #2

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Nu har jag fått svar (Tack för det då det är lördag)!


Att lägga in kort har inte gått under veckan, då inloggningen har varit stängd! Däremot blev det något fel så att man kunde kommentera, men de kommentarer, som är gjorda, finns nu på plats till korten.


Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna