ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ljuder - Linneryd  (läst 537 gånger)

2009-06-05, 20:48
läst 537 gånger

Utloggad Berit Monn-Iversen

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 13
  • Senast inloggad: 2010-03-30, 15:08
    • Visa profil
Jeg har via nettet sett de siste programmene om slekt Hvem tror du at du er og for noen dager siden så jeg programmet som omhandlet Charlotta Perreli. Jeg hoppet i stolen da jeg så at Ljuder ble omtalt. Hele min slekt fra Småland er spesielt i Ljuder i mange generasjoner bakover. Har også Linneryd, Hovmantorp og andre steder i mitt tre. Jeg tok en titt på mine data og fant navnet Johanna Mathilda Johannesdotter. Det er det samme navnet til Charlottas oldemor som fødte et uekte barn, Anna Carolina f. 1877 19-2. Johanna Mathilda døde 5 dager etter Anna Carolinas fødsel. Jeg lurer på om det er samme person som jeg har i mine datar. Når er Charlottas Johanna Mathilda født? Det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med det. Min Johanna Mathilda er født i 1844 2-11 Hvitahult, Linneryd.  
 
På forhånd takk!  
 
Hilsen Berit fra Norge.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna