ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Pastorsexpeditionen i Oskarshamn  (läst 575 gånger)

2002-05-21, 19:51
läst 575 gånger

erika

Jag hade en förfrågan till pastorsexpeditionen idag. Mitt ärende var lite omständigt, men jag blev väldigt trevligt bemött per telefon av en kvinna som gick upp helt i att finna den information jag sökte. Mitt ärende var inte speciellt brådskande, och som släktforskare är man ju van att bruka sitt tålamod, men jag blev glatt överraskad av att hon ringde upp mig kort därefter med efterfrågade uppgifter!
Vill på det här sättet rikta mycket ros till henne, och tror alldeles säkert att det finns fler som denna dam på andra pastorsexpeditioner.

2002-05-22, 00:48
Svar #1

Utloggad Anders Pemer

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1662
  • Senast inloggad: 2024-03-18, 07:38
    • Visa profil
    • www.pemer.net
Låter jättetrevligt! Har du läst diskussionen Pastorsexpeditionernas service under Ordet är fritt? Där har jag berättat en riktig solskenshistoria om hur jag fick hjälp direkt på telefon!

2002-05-25, 08:55
Svar #2

erika

Trevligt att det finns fler som blivit positivt bemötta!!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna