ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Testa min databas  (läst 628 gånger)

2002-10-05, 21:47
läst 628 gånger

Lars Johnsson

Mejla till mig,dina släktingar kanske finns i  
min databas.

2002-10-06, 20:00
Svar #1

Laila Christiansen

Du bør vel kanskje fortelle hva din databas inneholder?? Mange har databaser, så jeg håper ikke alle skal fortelle alle at de skal mejla den til deg? Da blir det mange meldinger her :o)

2002-10-06, 21:25
Svar #2

Utloggad Lennart Snabb

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 843
  • Senast inloggad: 2015-04-14, 05:28
    • Visa profil
Kan du precisera lite närmare vad det är du har så att man får veta om det överhuvudtaget är någon id? att maila dig. Har du t.ex i din databas uppgifter om Fredrika socken eller kanske Forshälla sn i så fall så hör jag av mig.
Vänligen LSn

2002-11-26, 22:57
Svar #3

Lars Johnsson

I mitt släktforskningsprogram finns nu c:a 400  
namn.De har bott i Tossene Bovallstrand Askum
Och en del i Bro socken.Jag matar in uppgifter efterhand,så kom gärna med en frågor.Jag har på senare tid haft givande kontakter via  
Anbytarforum.Den informationen Har jag sedan matat
in i Programmet.

2002-11-27, 19:36
Svar #4

Håkan Andersson

Hej Lars
 
Dina försök att hjälpa andra i all ära men jag vet inte om du vet om men Sotenäs Perstonhistoriska förening står bakom en CD med befolkningen i Sotenäs härad (omfattar socknarna Tossene, Askum med flera). Innehåller i nuläget mycket mer information än din databas. Har du funderat på att använda denna istället? För Bro socken har du Lindbergs böcker om Stångenässläkter samt en liten del av församlingens födda, vigda och döda hos Släktdata. Får ses som en upplysning bara. Vet inte hur du tänkt vidareutvecklingen av din databas.
 
Hälsningar Håkan

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna