ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Edvin Gotthard Persson´s slægtninge søges  (läst 281 gånger)

2005-07-13, 12:54
läst 281 gånger

peter kongsbak

Hej
 
Jeg søger slægtninge til Edvin Gotthard Persson. Han var mekaniker og var en kort tid i Danmark, hvor han gjorde min oldemor gravid. Men han rejste igen og vi ved ikke om han vidste at han havde en søn i Danmark.  
 
Hans søn (min farfar) fik først at vide at han havde en anden fader end den han troede da han var 60år gammel, men ville ikke kontakte en eventuel familie i Sverige. Nu er min farfar dog død og vi vil gerne se om vi har anden familie i Sverige.
 
Vi har desværre ikke mange informationer om min oldefar, men her er de:
 
Mekaniker Edvin Gotthard Persson, pr. oktober 1931 adresse på Östra Ågatan 71, 2.tr., Uppsala, Sverrig. Vist nok født 21.juli 1890.  
 
Jeg ved ikke om Uppsala hører under Uppland og hvis det ikke gør kan nogen så sige mig hvor det hører til?
 
Tak for hjælpen.
 
Peter Kongsbak

2005-07-14, 13:12
Svar #1

Utloggad Maud Svensson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 21991
  • Senast inloggad: 2024-04-25, 11:01
    • Visa profil
Hälsar vänligen
Maud

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna