ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Fotohjälp i Uppsala-Näs  (läst 473 gånger)

2007-08-05, 15:31
läst 473 gånger

Utloggad Anneli Karlsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 60
  • Senast inloggad: 2013-10-06, 12:31
    • Visa profil
Hej!  
 
Jag undrar om det finns någon I Uppsala-Näs med omnejd som skulle vilja hjälpa mig att leta upp en grav på Uppsala-Näs kyrkogård och fotografera den och sen maila den till mig.  
 
Då jag bor nere i Småländska Ljungby så har jag inte möjlighet att själv åka upp dit och göra det.  
 
Jag håller på med en liten släktutredning som ska ges bort i 60 årspresent och tycker att gravstenar är en viktig dokumentation.  
 
Om du känner att du har möjlighet att hjälpa mig med det här så blir jag jätteglad. Skriv till mig på min mail så mailar jag tillbaka uppgifter på vilken grav det gäller.  
 
Min mailadress är: tildanneli@hotmail.com

2007-08-05, 16:31
Svar #1

Anders Swahn

Hej Anneli,  
jag kan inte lova 100%, men skickar du mig uppgifter om graven så ska jag försöka hinna förbi under kommande vecka.  
 
Är det någon annan som tror sig vara säker på att hinna dit innan mig, så får de gärna förekomma mitt erbjudande.  
 
/Anders

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna