ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Lejon Karl-Gustaf i Tierp,född 18941226.  (läst 659 gånger)

2002-09-24, 19:04
läst 659 gånger

Mattias fredriksson

Är det någon som har uppgifter om denna person,vem han var gift med ,samt vem hans far var,uppskattar all information.mvh mattias.

2005-01-25, 21:45
Svar #1

Utloggad Kristina Estrin

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 222
  • Senast inloggad: 2008-02-19, 22:54
    • Visa profil
    • estrin.se
Jag släktforskar i en Uppländsk Asplundsläkt där en gren övergår till Lejon genom Otto Lejon Asplund.
Ett av hans barnbarn heter Karl Gustaf Lejon och är född 27/12 1894 i Vendel och han dog 20/5 1975 i Tierp.
Är det den personen du söker/sökte så vore jag glad om du hörde av dig till mig!
(då inlägget är gammalt så skickar jag samma meddelande på hans mailadress för att se om den funkar)
Hälsningar Kristina

2005-01-25, 21:59
Svar #2

Utloggad Kristina Estrin

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 222
  • Senast inloggad: 2008-02-19, 22:54
    • Visa profil
    • estrin.se
Kunde snabbt konstatera att mailadressen tyvärr inte fungerar, så om någon ser detta och vem han är/var jag kan få tag i honom så vore jag tacksam!
Mvh Kristina

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna