ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Släkten Isaksson i Wilhemina  (läst 332 gånger)

2006-06-27, 17:38
läst 332 gånger

sten-åke Olsson

Hej
Jag heter sten-åke olsson och bor i själevad utanför Örnsköldsvik.Min mor Ebba Kristna Olsson född Nordqvist är nyfiken på att se om det går att få reda på lite om sin mors bröder och ev barn och barnbarn till dom.Dom Hette Gottfrid som ev jobbade vid posten , Hjalmar som var urmakare  fick 2 barn vad hon kom ihåg som hette Wega Och Vera ,Lars som var gift med Sanny samt min mormor som hette Hedvig Katarina Jonsdotter född 1902-10 -15 som hon antagligen tagit efter sin fars namn Jonas Amadeus Isaksson.Jag har även andra namn ner till 1690 på min mors sida där bla den sk träbiskopen från grundsunda finns samt på min fars sida Karl Adolf Olsson från Österalnäs ner till 1655
 
mvh
sten-åke olsson

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna