ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Familjen Björkrot utflyttad från Åbo till Sverige  (läst 476 gånger)

2005-08-02, 17:36
läst 476 gånger

Ritva Suominen

Hej!
Söker kusiner som flyttade från Åbo till Sverige
med efternamnet Björkrot
Själva bor v? i Närpes, Finland.
Ritva och Iris

2005-08-02, 20:25
Svar #1

Utloggad Stig Geber

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1302
  • Senast inloggad: 2024-02-22, 17:51
    • Visa profil
Ritva och Iris!
 
Det finns flera familjer Björkrot resp. Björkroth som verkar komma från Finland i Sveriges Befolkning 1980. Det finns dock ingen födelseort angiven för personer som inte är födda i Sverige. Då man inte ska lämna uppgifter om levande personer i Anbytarforum ber jag er skicka namnen på de kusiner ni söker så ska jag sända dessa uppgifter direkt till er.  
 
Hälsningar
Stig Geber

2007-01-02, 11:51
Svar #2

therese stjernberg

Hej, jag heter therese och jag ber om hjälp då jag inte vet hur man släktforskar. jag söker en man/ släkt med namn orvokki-Wallin. Han ska ha varit flottstyrman på finlandsbåten Wellamo, det bör vara i böran på 1900-talet. han/de ska ha varit bosatta i åbo/finland.Om någon vet nåt så kan jag nås via mejl och tack på förhand.  
MVH Therese

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna