ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Kornerup  (läst 488 gånger)

1999-09-29, 22:36
läst 488 gånger

Utloggad Dag Oredsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 29
  • Senast inloggad: 2012-12-21, 15:11
    • Visa profil
Hans Peder JENSEN, Kornerup. Jag söker en kusin till min far, Hans Peder Jensen, född 23 juli 1911 i Köpenhamn. Han fick vid födseln namnet Hans Peder Olsen men bortadopterades 27 oktober 1906 under namnet Jensen. Modern skrev under medgivandet till adoptionen med namnet Emma Pedersson. Vid skiftet efter modern 1954 stod Hans Peder som ende arvtagare. Han lär ha flyttat till Kornerup vid bortadopteringen 1906. Modern hette egentligen Emma Oredsson, född 2 dec 1878 i Jämshög, Sverige och död 13 aug 1954 i Köpenhamn. Fadern okänd. Emma bodde på Nørrebrogade 45 hos familjen Victor Rasmussen, möbelfabrikör. Kan någon hjälpa mig finna Hans Peder?

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna