ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Melin, Kajsa Gretasdotter * 1867 Torneå_  (läst 557 gånger)

2002-04-05, 20:23
läst 557 gånger

Utloggad Christina Claeson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 772
  • Senast inloggad: 2023-12-30, 17:38
    • Visa profil
Kajsa  Gretasdotter Melin 1867-10-25 Torneå  Finland gift med Frans Oscar Morin f 1860 01 17 troligen i Nederkalix  de fick en hel hög med barn där Uno Ansgar Morin f 1907-03-30 i Båtskärsnäs i Nederkalix var min morfar.  
Kajsa Gretas anor har jag däremot inte kunnat hitta, och dessutom står Frans oscar som oäkta barn men Frans Oscar talade tydligen dalmål.
Hälsningar Christina Claeson

2004-11-20, 19:38
Svar #1

Utloggad Christina Claeson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 772
  • Senast inloggad: 2023-12-30, 17:38
    • Visa profil
Jag tror att jag efter många om och men har hittat en flicka som är möjlig  född 1867-07-25 i Alatornio .  Kajsa Karolina oäkta dotter till Dejan ( Vad betyder detta???) Greta Säpp..älä ?  
Faddr. Johan Pakkala med hustru. Hur hittatr jag nu denna Greta ? Ingen ålder uppges i födelsenotisen, och det verkar inte finnas husförhörslängder i Nedertornio, Hjälp !
Mvh Christina

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna