ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Kunst, Johan Fredrik i Bastugården, Silvberg (1695-1767)  (läst 775 gånger)

2006-12-20, 00:41
läst 775 gånger

Utloggad Richard Brun

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 279
  • Senast inloggad: 2012-08-06, 13:00
    • Visa profil
Jag söker upplysningar om familjen Kunst som tillhörde Gruf-Betjeningen vid mitten av 1700-talet i Öster Silvberg. De bodde i Bastugården, Silvberg, och hade väl kanske tyskt ursprung. Jag har hittat dem i husförhör mm, men har inget grepp om deras ursprung. De bodde länge i Silvberg och barnen gifte sig i trakten. Om någon stött på Johan Fredrik Kunst och hans hustru Maria Elisabet Richter är jag tacksam för kontakt.
 
Richard Brun

2010-11-05, 08:53
Svar #1

Utloggad Lars Larsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2011-01-18, 09:48
    • Visa profil
Hej Richard
Jag har skrivit till dig på den vanliga mejlen ang. namnet Kunst. Jag har några personer i min forskning som jag är intresserad av och som kan vara av intresse för dig med.Bl.a Jan Jansson Kunst och en herre vid namn Rosenkvist
Var snäll och hör av dig till mig på lareli_2@yahoo.co.uk eller tel 08-741 28 56
Med vänlig hälsning  
Lars Larsson

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna