ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Barn från skilsmässa  (läst 768 gånger)

2005-12-27, 13:09
läst 768 gånger

Magnus Olsson

Min mormors morbror skiljde sig 1933 och hustrun flyttade tillbaka till Ronneby med de gemensamma barnen. Hon gifte senare om sig men dog i Västra Frölunda 1987, då åter skiljd.  
 
Jag har ingen aning om antalet barn eller när de är födda. Har bara uppgifterna från Askims Häradsrätts där det anges att barnen flyttade med modern.
 
Vilka vägar kan jag ta för att återfinna dessa barn som idag är helt okända för övriga släkten?

2005-12-27, 13:55
Svar #1

Utloggad Stefan Simander

  • Stefan Simander
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7200
  • Senast inloggad: 2024-04-19, 11:38
  • Stefan Simander www.freewebs.com/simander
    • Visa profil
    • www.freewebs.com/simander, Simanderska palatset
Beställ hennes bouppteckning och ta sedan kontakt med någon av dem som du förmodligen finner i Eniros telefonkatalog på internet, antingen för telefonnummer eller för adresser.
Stefan Simander
Gamla Uppsala + Järlåsa, Sweden
www.freewebs.com/simander
076 - 228 94 22

2005-12-27, 20:06
Svar #2

Magnus Olsson

Tack för tipset, detta har jag nu gjort. Bara att sitta tillbaka och vänta på posten.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna