ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Antavla?  (läst 1137 gånger)

2002-01-17, 12:55
läst 1137 gånger

Stefan L

Hur lång tid tar det på ungefär att skriva ner en antavla i diskussionsgrupp?
Ni kanske direktkopierar dessa från Wordfiler.
MVH
Stefan Lundgren

2002-01-17, 13:15
Svar #1

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
Det beror på hur fort du skriver, och på antalet personer i antavlan. Om det är många som diskuterar samtidigt så kan du bli störd, och då tar det längre tid.
 
Nej, nu skojar jag friskt med dig och skälet är att jag inte förstår alls vad du menar med din fråga!

2002-01-17, 18:08
Svar #2

Utloggad Elisabeth Thorsell

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 9209
  • Senast inloggad: 2023-05-27, 17:48
    • Visa profil
    • www.etgenealogy.se
Stefan, de antavlor jag lagt ut någon gång har jag först skrivit ut som en textfil från Disgen och sedan öppnat i Word och redigerat vid behov och sedan bara klistrat in den här i Anbytarforum, och jag tror nog att de flesta gör något liknande. Det tar inte så lång stund om man redan har materialet i datorn.

2011-11-11, 21:21
Svar #3

Utloggad Carin Ivarsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 15
  • Senast inloggad: 2011-11-21, 21:24
    • Visa profil
Undrar om någon vet var man kan köpa en antavla med måttet 59,5 x 42cm med tabell enligt genealog Ella Heckscher Uppsala. Som är i hårdpapp och vikbar till A4 mått.
Önskar ju börja skriva på papper för att senare gå över till datorprogram.
 
Har köpt ett ex. i en mindre bokhandel.  
Mvh. Carin

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna