ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hitta gammalt tips (återställa)  (läst 704 gånger)

2011-10-12, 08:07
läst 704 gånger

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Jag fick för något år sedan ett bra tips av någon att man kunde återställa datorn från den senaste gjorda åtgärden, men hittar det inte?
 
 
Då handlade det om en god vän, som städat i min dator och jag ville ha det som förrut. Nu handlar det om att jag inte längre kan redigera mina scannade foton. Jag brukar använda mig av Microsoft office 2010 och klicka på redigera. När jag nu gör det så går det inte att utföra några redigeringar. Dessutom om jag skulle skicka bilden, som den är, så kan mottagaren bläddra längst ned och kika på annat jag har scannat och det vill jag ju inte.
 
Detta har hänt i veckan. Därför undrar jag om man kan återställa/ångra senaste åtgärd (vad det nu kan ha varit), utan att man tar bort något annat?
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

2011-10-12, 09:05
Svar #1

Utloggad Stig Hansson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 2040
  • Senast inloggad: 2024-04-23, 12:38
    • Visa profil
Ann-Mari
Jag har skickat dig ett mail men lite råd
Stig

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna