ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Holger  (läst 1091 gånger)

2012-07-02, 22:06
läst 1091 gånger

Utloggad Ingrid Hellberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 153
  • Senast inloggad: 2024-02-23, 10:37
    • Visa profil
Är det någon som vet varifrån jag får användarnamn och lösenord när jag ska ladda ner den senaste versionen av Holger 8.06? Är så fruktansvärt irriterad på Holgersupporten, att det ska vara näst intill omöjligt att få kontakt med dem. Har nu försökt få kontakt med dem en veckas tid utan att lyckas. Om de nu har semester kunde de väl lagt ut det på deras hemsida när det gick att få kontakt med dem. Jag har väntat på den 8.06 sen september 2011, har inte kunnat använda programmet till 100% vilket jag hoppas kunna göra nu. Hoppas att någon vet hur jag ska göra.

2012-07-02, 22:50
Svar #1

Utloggad Elisabeth Thorsell

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 9209
  • Senast inloggad: 2023-05-27, 17:48
    • Visa profil
    • www.etgenealogy.se
Är det denna adress du försökt nå dem på? http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=5493

2012-07-03, 09:16
Svar #2

Utloggad Ingrid Hellberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 153
  • Senast inloggad: 2024-02-23, 10:37
    • Visa profil
Ja det är det. Fick svar nu i morse från holger@holgerdata.se efter att ha skickat ytterligare ett mail samt pratat in än en gång på telefonsvararen och skickat ett mail till Håkan Skogsjö om han ev kunde hjälpa mig han svarade direkt att han skulle skicka mitt mail vidare till dem det berörde. Kanske det var det som hjälpte. Det är ju inte rimligt att det står ett telefonnummer på deras hemsida där de aldrig svarar och likaså att de inte ringer upp när man talat in ett meddelande att man önskar de ska ringa upp. Det är trist att de inte är mer rädda om sina användare. Nu får jag hoppas det fungerar när jag gjort uppdateringen.

2012-07-05, 07:25
Svar #3

Utloggad Helena Thorman

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 408
  • Senast inloggad: 2017-10-22, 13:46
    • Visa profil
Det är det allmäna talet om HOLGER, supporten är urusel, totalt stendöd.
På sättet de beter sig, får man inget större förtroende varken för programmet eller firman.
 
Jag skulle rekommendera dig att gå över till DISGEN eller MIS, där får man alltid svar och hjälp.
Och det kommer allt som oftast nya versioner.
 
Ha en trevlig sommar!
/Helena

2012-07-07, 19:38
Svar #4

Utloggad Ingrid Hellberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 153
  • Senast inloggad: 2024-02-23, 10:37
    • Visa profil
Håller fullständigt med dig Helena angående supporten. De kan inte ha något större intresse av sina användare. Jag kommer aldrig mer rekommendera en nybliven släktforskare Holgerprogrammet. Hade det inte varit för att jag tycker det verkar jobbigt att byta program hade jag gjort det för länge sen. Den förändring de gjort i programmet var inte mig till någon hjälp kommer fortfarande upp vid vissa utskrifter till skärmen att datorn inte har inte har tillräckligt med minne. Känns snopet att inte kunna använda programmet till 100%, jag kunde haft pengarna som jag gav för uppdateringen till något bättre.  
Önskar Dig också en trevlig sommar
Ingrid

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna