ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Släktforskning online!  (läst 751 gånger)

2009-06-23, 16:26
läst 751 gånger

Utloggad Christian Rudolf

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 2
  • Senast inloggad: 2009-06-23, 16:27
    • Visa profil
    • www.mjukvara.se
Hej
 
Jag heter Christian och skriver om webapplikationer och programvaror på Mjukvara.se. Jag har under ett par månader skrivit lågintensivt om verktyg för släktforskning online, tex Genline och MyHeritage och börjar nu komma till den punkten där jag behöver feedback på de ca 20-25 blogposter jag skrivit. Jag att här finns det mkt kunskap och om någon vill komma med tankar eller förslag så kontakta mig gärna.
 
jag vill inte lägga länkar här eftersom jag tror det vore ett brott mot forumreglerna men om ni tar kontakt med mig så skall jag gärna visa er
Rudolf@mjukvara.se

2009-06-24, 00:43
Svar #1

Utloggad Jimmy Dahlund

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 327
  • Senast inloggad: 2011-02-23, 23:17
    • Visa profil
    • www.dahlund.eu
Det möter heller inga hinder att omnämna webbadresser i relevanta sammanhang detta är mitt favoritcitat från ordningsreglerna och man kan knappast bli hårdare straffad än att bli utsatt för en radering vid första förseelsen. Ditt inlägg är ju i sig reklam för din hemsida, om den anses relevant i släktforskningssammanhang borde det inte vara något problem att lägga ut länkar.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna