ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Portfolio 5  (läst 604 gånger)

2000-10-05, 21:34
läst 604 gånger

Agneta Björk

Hej!
 
Finns det någon som använt sig av Portfolio 5 för att lagra sina digitala foton? Det skulle vara intressant om någon privatperson eller förening använt programmet och om den har några tips om huruvida det är värt pengarna eller inte.

2000-10-05, 21:51
Svar #1

Utloggad Håkan Skogsjö

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1443
  • Senast inloggad: 2013-04-24, 08:42
    • Visa profil
    • www.bokhandeln.ax
Själv har jag använt Extensis Portfilo version 3  i några år, och det har fungerat utmärkt. Så bra att jag inte funnit något behov av att uppgradera...

2000-10-06, 21:47
Svar #2

Agneta Björk

Hej!
Jag har ringt en svensk leverantör och fått uppgiften att det kostar ca 2 000:- Eftersom vi är en liten förening vill man veta vad man får för pengarna. Är det någon i närheten av Österfärnebo, som ligger i södra Gästrikland, som kan låta mig komma och titta på programmet i användning?
Hälsningar Agneta

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna